A PenzioNet Kft létrehozásával az alapítók azt tűzték ki célul, hogy – a pénztári tevékenységben szerzett tapasztalataikat és jártasságukat – felhasználva egy olyan független céget hozzanak létre, amely a pénztári tevékenység ellátásához szükséges innovációra fókuszálva versenyképes szolgáltatást nyújtva lehet segítségére azon pénztárpiaci szereplőknek, akik az üzletpolitikai céljaikat kiszervezett adminisztrációs háttérrel kívánják megvalósítani. A költséghatékonysági szempontok alapján elsősorban tehát a kisebb taglétszámú, függetlenségüket hosszútávon is megtartani szándékozó, tipikusan munkahelyi vagy ágazati szerveződésű pénztárak ezirányú igényeire kívánunk tehát megoldást kínálni.
A PenzioNet Kft üzletfilozófiájának középpontjában az elégedett ügyfél áll. Legfontosabb célkitűzésünk olyan új szolgáltatások, ügyfél elégedettséget növelő alkalmazások kialakítása és bevezetése, melyekkel úttörő szerepet tölthetünk be az ágazat fejlődésében. Valljuk, hogy az információs társadalom korában ezen az úton határ a csillagos ég.
Fő tevékenységünk a nyugdíjpénztári adminisztráció, de a pénztári szféra bármely területét érintő kérdésben segíteni tudunk Önnek. Forduljon hozzánk bizalommal!
Szolgáltatásaink:
- Pénztári adminisztráció
- Nyilvántartási szolgáltatásunk a jogszabályi követelményeknek való maradéktalan megfelelés mellett számos olyan többletlehetőséget biztosít megbízóinknak, amelyeknek köszönhetően a pénztár hatáskörébe tartozó feladatok ellátását megkönnyítik.
- Számviteli nyilvántartások
- A pénztári menedzsment az üzletpolitikai döntések meghozatalához információigényt támaszt a nyilvántartóval szemben. Megközelítésünk szerint a felmerülő információigény kielégítésének legjobb módja, ha azt a megbízó a szolgáltatójára való ráutaltság nélkül érheti el. Mi biztosítjuk ezt a függetlenséget Önnek a legjobb döntések meghozatalához.
- Egyéni (tagi) számlavezetés
- Pénztári partnereink naprakész információt kapnak a nyilvántartásokról. Az arra feljogosított személyek a nyilvántartási adatokat real time üzemmódban érik el. Az adatkapcsolatot/hozzáférést nemcsak a pénztárak, hanem saját egyéni számlájuk vonatkozásában maguknak a pénztártagoknak is biztosítjuk. Az önkéntes pénztári rendszer másfél évtizedes előélete következtében ma már számos helyzetben szükségessé válik, hogy a tag, vagy a pénztári ügyintéző naprakész adatokat kapjon a nyilvántartott adatokról. Az információk rendelkezésre állása illetve a hozzáférés biztosítása a pénztár-pénztártag kapcsolat minősége szempontjából elsődleges fontosságú.
- Az egészség- és önsegélyező pénztár üzletágban a pénztártag élő kapcsolatot tart fenn a pénztárral, hiszen akár naponta is szükségessé válhat, hogy a szolgáltatási igénye fedezetét képező megtakarítási számla egyenlegéről információval rendelkezzen. Nálunk ez az alapszolgáltatások részeként jelenik meg.
- Munkáltatói folyószámla-vezetés
- A pénztár-pénztártag kapcsolat vonatkozásában meghatározó szerep hárul a munkáltatóra/foglalkoztatóra is. Pénztári ügyfeleink munkáltatói ugyancsak információkra jogosultak saját pénztári kapcsolatuk vonatkozásában.